January Vibes // Sunset

I dag har det vært strålende sol og nå virker det som solen allerede er på vei ned. Det er også kaldt ute. 
Noe med dette været trigger gamle minner og følelser. Usikker på hvorfor egentlig, men det er gode følelser i hvert fall. 
De siste månedene har jo vært ganske mørke og dystre og det er derfor godt når man ser det lysne opp litt mer og dagene sakte men sikkert blir lengre.

Jeg gikk ut for å ta dette bildet og sekundet jeg kom inn måtte jeg bare hoppe rett under teppe. 

Nå tenkte jeg å spille igjennom et par spill jeg har på xbox 360en da jeg har en del jeg ikke har fullført. Sånn at jeg da kan kvitte meg med den. 
Jeg har både xbox 360 og Xbox One (som jeg kjøpte da den kom ut). Og har nå funnet ut at det er unødvendig å ha begge to, spesielt med tanke på hvor lite jeg egentlig spiller. Men jeg vil jo ha fullført de spillene jeg har kjøpt først. Så da gjør jeg det i dag. 
Jeg fant også ut at mange av 360 spillene jeg har også funker på Xbox One, så det gjør det enklere å kvitte seg med den gamle konsollen. 

Da jeg kjøpte Xbox One var mest fordi jeg har 3D tv og trengte 3D blu-ray spiller, noe som Xbox One har. Og i tillegg ga det mening å oppdatere. 
Er gøy å kunne sitte hjemme å se på 3D filmer når man har lyst å oppleve filmen på en litt mer spesiell måte.

Får egentlig litt Løvenes konge følelse av dette bildet. 

Nå er det helg folkens xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg