Ginger Candy

This is just a spa kinda day. 
Jeg sov dårlig og fikk ikke sove før veldig sent (eller tidlig siden det vær nærmere morgen) til tross for at jeg var sykt trøtt allerede i 23 tiden. 
Så med tanke på hvordan jeg føler meg i dag så tror jeg at jeg bare skal “treat myself” med ansiktsmasker og diverse sånne ting. 
Skulle ønske jeg hadde badekar. Men det har jeg altså ikke. Ellers hadde jeg bare lagt meg nedi badekaret med avslappende musikk. A girl can dream. 

Jeg fikk verfall pakke på døren i dag. Bestilte diverse fra Kinsarvik naturkost. 
Shakeren skal kunne bruker til flere ting. Øverste delen er selvfølgelig til drikke/proteinshake eller hva man måtte ønske. Og så er det to deler under man kan skru av. Den ene er til å putte f.eks vitaminer i og den andre til å ha f.eks proteinpulveret før bruk. 
Ganske genialt egentlig. 
Nå trener ikke jeg altså noe særlig, men jeg bruker proteinpulver i sammenheng med å gå opp i vekt. Og trening skal det nok bli noe av etterhvert! 

Også kjøpte jeg ingefær brus og kandisert ingefær. Da ingefær har mange positive effekter. 
Som f.eks: 
♦Hjelper mot kvalme
♦Bedrer sirkulasjonen i kroppen
♦Hjelper mot forkjølelse
♦Bedre fordøyelse
♦Styrker immunforsvaret
♦Lindrer leddsmerter
♦Kan dempe betennelser


Have a good weekend ♥

2 kommentarer
    1. Det blir selvfølgelig ikke det samme, men hvis du har litt gulvplass på badet, kunne det være mulig å kjøpe en badebalje som erstatning, selv om det kanskje blir for lite til spa-behandling.
      Håper uansett at du får en koselig helg med en god natts søvn; dersom du spiller et musikkinstrument, kan også dette brukes som sovemedisin om man er veldig sliten; for min del har jeg flere ganger simpelthen klart å sovne ved klaviaturet. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg