Original Fashionista

Happy Friday!
I går fikk jeg endelig jakken min som jeg har ventet på noen uker nå. 
Jakken er laget av Faux-leather.
Jeg elsker den så sinnsykt, og jeg skal selvfølgelig få tatt noen bedre bilder av den (outfit bilde).
Håper bare jeg klarer å komme meg ut å ta bilde mens det fortsatt er sollys ute en av dagene. Solen går fortsatt så tidlig ned. The struggle.
Har også en ny makeup look i tankene. 

Jeg brukte et gavekort jeg fikk til jul på Nelly. Så jeg kjøpte meg “Original” og Fashionista” choker smykkene i tillegg til noe klær. 
Disse var da altså på tilbud, den ene kostet bare 38kr. 

I dag har jeg store planer om å få gjort ferdig mest mulig husarbeid. #Adulting
Så det blir nok det jeg gjør resten av dagen så langt jeg har energi til det.

Hva syntes du om innkjøpene?


 ♥ Følg meg også på Instagram HER ♥

Og er det noe du kunne tenke deg å se mer av her på bloggen, fortell meg i kommentarfeltet ⇓

4 kommentarer

Siste innlegg