When life hands you lemons…

make lemonade. Eller u know.. bare bland inn vodka. 
Neida, men går altså igjennom noen tøffere dager og det er viktig å holde fokus på løsningene og ikke problemene. 
Men skal ikke være depressiv nå. 

Dagen i dag ble egentlig litt rar. 
Jeg sto opp kl.10 og fikk frisør hjem til meg kl.11. Er så herlig at det finnes noen gode mennesker som kan komme med slike tilbud. 
Har ikke hatt en profesjonell røre håret mitt på over 2år! 
Har stort sett stusset det selv og ellers bare latt det vokse. Også brukte jeg jo hjemmebleking, noe som egentlig gikk ganske fint. Men nå fikk frisøren fikset litt av fargen så den ble bedre. Også selvfølgelig en klipp, som håret desperat trengte.

Etter dette skulle jeg egentlig lage meg noe  å spise, men ble avbrutt av noen stressende nyheter som da har preget mye av dagen min i dag. 
Men jeg fikk tilslutt heve i meg noe og gjort meg klar før jeg fløy ut av huset. 

Nå skal jeg slappe av og være med familie. God helg xx
(Bildet er IKKE fra i dag, så på bildet har jeg ikke klippet meg enda) 

4 kommentarer

Siste innlegg