Bedazzled leather Jacket


Jeg kjøpte denne skinnjakken for ikke så lenge siden. Jeg elsker den, og kunne sikkert gått med den hele tiden. 
Jeg viste den såvidt i et tidligere innlegg sammen med noen smykker og tenkte å få tatt noen ordentlige bilder for å vise hvordan den faktisk ser ut på. 
Men selvfølgelig så er været utenfor umulig å forholde seg til å veksler mellom regn og snø. Ikke akkuratt sesong for plagg som dette. 
Begge armene er bedazzled noe jeg er en sucker for. 
Jeg så den faktisk i en Youtube video, og ble forelsket. 

Jeg er forresten ikke i leiligheten min for tiden. Hun jeg bodde med hadde ikke mulighet til å bo der lenger, så det er litt kaos med pakking og finne ut hvor jeg skal bo videre. Håper så klart jeg klarer å finne en løsning. 

Hva syntes du om jakken?

Følg meg også på Instagram HER
 

#mote #klær #jakke #fauxleather #bedazzled #fashion

6 kommentarer

Siste innlegg