Makeup – Birthday suit

Sundays….”It’s an add to cart kinda day”. 
Akkuratt nå sitter jeg og “vindusshopper” online. Kan ikke akkuratt kjøpe noe for tiden, så da sitter jeg heller å påfører meg selv en syk form for tortur ved å se på ting jeg ikke kan få. 
Jaja, sånn er livet av og til. Som om man egentlig trenger flere ting! Kanskje like greit at jeg sparer pengene mine. 

Denne looken er laget med Morphe x JaclynHill paletten og Abh Modern Renaissance paletten. Disse to palettene er mine favoritter. 
Og nå kommer Abh ut med en ny palett, “soft glam”. Det eneste jeg syntes er litt rart er at noen av fargene i den nye paletten er også i Modern Renaissance. 
Men ellers ser den bra ut.  
Lipsticken er igjen fra KylieCosmetics i fargen “Birthday suit”. 
Skal du kjøpe den nye paletten?


Her med en annen leppefarge, også fra KylieCosmetics. 

#sminkelook #sminke #kyliecosmetics #sminke #makeup #abh #milanifoundation #morphe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg