Flytting på gang


Det er når man skal flytte man innser hvor mye greier man har. 
For tiden holder jeg på å pakke ned alle tingene mine i leiligheten. Dette tar ganske mye tid og krefter og jeg har heller ikke noe sted å flytte tingene mine til enda. 
Har ikke noe plan på hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. Så dette er også noe jeg bruker mye tid på å tenke igjennom. 
Har derfor ikke plass i hodet mitt til så mye annet akkuratt nå. 
Hater når ting blir ustabilt og usikkert. 

Jeg trives best når jeg vet hva jeg kan forholde meg til og ting er stabilt rundt meg. Men så er ikke livet alltid så enkel at dette er mulig. 
Men håper jeg finner meg et sted å bo som passer meg.

Uansett så sitter jeg nå og venter på kompisen min Ragnvald som skal komme på besøk. Kusinen min er også her. 
Så får se hva vi finner på. Mens jeg venter ser på Ragnvald sitter jeg å ser på “Lip Sync Battle” på youtube.

GOD HELG 

#flytting #helg #hverdag #tanker

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg