Påskeferie og andre tanker

Nå er det påskeferie og de fleste har nok kanskje allerede reist på hytten. 
Mens jeg er hjemme da jeg ikke er i form til stort annet. Jeg får besøk av en kompis på Mandag som skal være her med meg i påskeferien. Han er en av de jeg bodde i kollektiv sammen med i to år. På mange måter savner jeg kollektivet, men samtidig så vet jeg jo at slike kollektiv alltid er midlertidige. Og ting kan fort bli vanskelig i slike kollektiv da man bor med flere jevnaldrede som gjerne har helt ulike vaner. Man er jo forskjellige og det er rett og slett ikke alle som går an å bo med. Nå var det ikke direkte det som skjedde i kollektivet jeg var i da. 
Man livet skjer og man opplever ting som kanskje ikke er så lett å takle, og det å gå igjennom noe som er veldig vondt kan være vanskelig for andre i et kollektiv å forstå eller hjelpe til med.
Og folk skal jo gjerne videre til nye ting. 

Men så er det disse utrolig koselige stundene man gjerne ser tilbake på. Som å sitte i stuen å se på skrekkfilm sammen, alltid ha noen å snakke med, lage middag sammen, le masse, spille brettspill eller konsoll spill, ha fester når det passer seg og masse mer. 

Men sånn er det. Og nå er det videre til noe nytt igjen etter et år boende med en venninne. 

I påskeferien skal vi i hvert fall prøve å bare slappe av med film, brettspill og godis. Og så får vi se hva annet gøy vi klarer å finne på. 

Hva er dine planer i påsken?


På bildene over har jeg forresten stort sett brukt Nyx produkter og tenkte å lage noe påskelook som ble mer seende ut som noe inspirert av en solnedgang. 

#tanker #sminke #bilde #påske #påskeferie #sunset #vibes #påskelook 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg