Happy Easter

Heisann folkens og god påskeaften ♥
I dag har jeg og min kompis Ragnvald kost oss ute i solen. Etterpå gikk vi inn og så på tv. Elsker tv på helligdager. 
Jeg har egentlig kun brukt apple tv i flere år nå og er rart og se på vanlige tv kanaler på denne måten, men så går det mye tull på tv til vanlig som er en av grunnene til at jeg ikke skjønner vitsen mesteparten av tiden. Unntaket er ferier og helligdager når det går masse koselige familefilmer og ikke minst sender de alltid Harry Potter filmene både om jul og påske. 

Hvilken filmer har du kost deg med i Påsken?

Vi spilte også spill som Monopol Deal og diverse. Det er altså en kortspill versjon av Monopol. Foretrekker den over vanlig monopol. 

Nå skal jeg gå å slappe av før jeg kommer meg til sengs. 

( På bildet over har jeg brukt colorista sine hårsprayer og sminket meg med falske fregner. )
Håper alle har hatt en fin dag xxoo

#påske #påskeafter #kos #sol 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg