Spring has arrived

Det er typisk Norge at det er -3 og snø ene dagen og sol og 16grader andre. 
Men jeg tror vi endelig kan si at våren er her.
Og endelig kan jeg bruke den fantastiske skinnjakken min ute. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, jeg er obsessed med denne jakken. 
Det er herlig når alt begynner å våkne til liv utenfor. Og la oss være ærlige, det er mye finere med friske grønne planter i bakgrunnen enn de brune buskene i bakgrunnen på disse bildene. 

Også er det helg! Men igjen, la oss være ærlig. Hver dag er på en måte helg for meg. 
Og tro meg, det kan bli for mye “helg” også. 

Nå skal jeg sette i gang med middagen før jeg finner meg en film eller gjør noe beauty relatert. 
Hvor mange grader er det der du er?
Hvilken planer har du i helgen?


#helg #hverdag #outfit #jakke #skinnjakke #stil #mote #klær #vår #spring #vibes 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg