Vår-favoritter fra Nelly

Reklame | Nelly

Jeg husker den tiden hvor jeg kun kjøpte klær fysisk på kjøpesenteret. Jeg syntes alltid det var så frustrerende når jeg faktisk trengte klær, fordi jeg aldri fant noe jeg likte spesielt godt. Jeg elsket derimot å gå på shopping om jeg bare skulle vandre rundt med en venninne og se på klær uten at jeg faktisk trengte å kjøpe noe av det. Men å finne noe jeg følte passet min stil var alltid et evig stress og sjeldent jeg fant. 
Så etter at jeg kunne begynne å kjøpe på nett og styrte selv ble det stedet hvor jeg har kjøpt klær siden den gang. Og for meg har Nelly alltid vært en favoritt, noe det sikkert er for mange. 
Tror 99% av klærene mine kommer fra Nelly. 

Hvilken klesbutikk er din favoritt?

Cropped statement Sweat HER,-                                       Floral Print Tea Dress  HER,-                             Round Neck Skater Dress HER,-

Bardot Playsuit HER,-                                                Highwaisted Denim Shorts HER,-                              Crepe Straight Pants HER,-


Gings Pants HER,-                                                         Cropped Tee HER,-                                                 Long Sleeved Shift Dress HER,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg