I’m blue

I går testet jeg ut den nye paletten min fra nyx. “Love you so Mochi” paletten. 
Fargene fungerte utrolig bra. Nyx sine paletter har ikke alltid vært så ekstremt pigmenterte og noen av de har vært utrolig vanskelig å jobbe med, men denne funket som en drøm. Fargene var super pigmenterte og var god å jobbe med.

Bildene jeg tok av looken ble derimot ikke bra. 
Det var sent når jeg begynte og dagen i går var en av de dagene hvor ting bare ikke gikk helt som den skulle. 
Jeg var sent oppe og hadde sovet utrolig dårlig. Energinivået var ikke eksisterende og jeg orket ingenting. 
Så jeg får heller ta en “do over” på hele greien i løpet av uken. 

“Mistakes are proof that you are trying”

Nå skal jeg ut en tur. Kan noen be solen komme tilbake? I need it. 

Følg meg gjerne på Instagram “HER”

I håret har jeg btw brukt colorista sine hårsprayer som går vekk igjen etter en vask. 

#sminke #hverdag #outfit #look #heartglasses #pink #bluehair 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg