Take 2


I dag gjorde jeg et nytt forsøk på en Festival look. Jeg brukte ikke Nyx paletten denne gangen, da jeg bestemte meg for å gå for en litt annen stil og gikk heller for Morphe x Jaclyn Hill paletten.
I tillegg så har det vært strålende sol som bare gjorde det perfekt for å gå ut å ta bilder. 
Jeg holder på å se igjennom bildene og resten av looken vil komme ut så snart jeg har funnet bildene jeg vil bruke. Jeg gikk for en litt mer hobo chic meets rocker look. 

Jeg tok også turen ned på 7eleven for å kjøpe Frozen yogurt isted, men da var de selvfølgelig tom. Jeg hadde ikke bare gått hele dagen i dag og gårsdagen og tenkt på Frozen yogurt… neida. 
Den følelsen når man har gått og cravet noe i mange timer eller flere dager også bare får man ikke tak i det. 
Jaja, det kommer nå flere dager med sol i nærmeste fremtiden. Håper jeg.

Nå skal jeg gå å finne meg is fra frysen istede og se episoden av Riverdale som kom ut i dag. Det skal visst være en Carrie musikal episode. Carrie er da altså en skrekkfilm, som de da har basert denne episoden på. 

Hva har du gjort i dag? 

Følg meg gjerne på instagram HER!


#morphe #hverdag #frozenyogurt #soldag #sunshine #vår #pent #vær #vår #sommer #spring #natur

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg