Festilval Makeup + Outfit

Festivaler har stort sett masse bra musikk med forskjellige artister. Det er også mange mennesker og ofte mange kjente mennesker, om de så står på scenen eller bare er der for å nyte stemningen. Til tross for dette syntes mange det gøyeste med festivaler er festival sminke og moten. 
Noe som jeg egentlig kan forstå. For det handler vell mye egentlig bare om å ha det gøy med venner. Og det inkluderer hele prosessen med å gjøre seg klar osv. 

Den mest kjente Festivalen er nok Coachella (som har sin siste dag for i år i dag). Grunnen til dette er nok at det kryr av kjente mennesker, både på og av scenen. Hvor mange av de har vært med på å gjøre slik “coachella mote” populært.
Så denne looken er altså da inspirert av typiske Coachella sminkelooker. 

Hvilken festival kunne du tenkt deg å dra på?
Har du vært på festival før?



Også bare elsker jeg denne jumpsuiten. Best av alt er den super komfortabel å gå i og slike klær elsker jeg. 
Følg meg også gjerne på Instagram HER



#coachella #mote #outfit #sminke #festival #look #bilder #meg #inspirasjon #inspo #jumpshuit #leather

6 kommentarer
    1. Roskilde festivalen er ganske awesome. Vært der 3 ganger og i år blir den 3 😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg