I didn’t come prepared

I dag våknet jeg og resten av Bergen opp til 22 grader og sol. Så da måtte jeg bare sette meg ut på terassen og nyte været. 
Er så merkelig hvordan det kan være vinter ene dagen så sommer dagen etter, også høst neste dag. Jeg mener… PMS vær delux. 
Jeg innså også fort at jeg ikke har noen av sommerklærne mine her. Da jeg flyttet ut fra leiligheten pakket vi alt ned i esker og måtte leie et lager. Jeg tok med meg de klærne jeg kom til å trenge mest, som da var mest varme klær og resten ligger på lageret. Men nå blir det jo varmere og vi får flere soldager og jeg har altså kun et skjørt som passer til slike dager. 

Broren min og nevøene mine kom også på besøk. Så vi spiste kyllingsalat og is ute i solen. 
Jeg har prøvd i årevis og overtale min mor til å la meg grave frem et basseng i hagen, men så langt ikke hatt noe suksess. Haha. Nå har jeg jo ikke bodd her på noen år heller, men føler uansett det burde været et basseng i hagen. 
Tenk å stå opp om morgenen og bare løpe rett ut i bassenget. Drømmen! 

“Life is cool by the pool”





Jeg hentet også en pakke på posten i dag. Jeg tenker bilder av denne vil komme i morgen eller torsdag. Jeg er obsessed! 

#sol #sommer #pakke #post #klær #mote 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg