The Weekend

17. mai ble for så vidt koselig. 
Med Bror, svigersøster og nevøer på besøk. Det ble også grøt og grilling.
Og noen aktiviteter vi hadde satt opp utenfor. Som kaste piler på ballonger, ball i bøtte, mini bowling og fiskedam. 
Svigersøster hadde ordnet premier til alle. Så da ble det ikke typisk ting man får oppe på skolene, men selv mini baileys var inkludert. Noe de de minste selvfølgelig IKKE fikk. 

Jeg våknet opp dagen etterpå med sår hals og hele pakken. Så nå ligger jeg her da med repsils og C-vitaminer. 
Ute er det selvfølgelig strålende sol og varme. Men solen får heller vente. 

Det første jeg gjorde etter jeg var ferdig å feire på torsdag var å hive meg foran tven for å se sesongavslutningen av Riverdale. 
Noe jeg ikke var alene om, for rundt samme tidspunkt fikk jeg også snap fra kusinen min som gjorde akkuratt det samme♥
Da er det bare å vente på sesong 3! 

Nå skal jeg bare ligge her å bli bedre ♥
Enjoy the sunshine! 





#kos #familie #bilder 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg