Nightfall


I går kveld lå jeg å så på filmen “Me before you”. Denne filmen har jeg utsatt å se siden den kom ut. 
Jeg visste jo den var trist, men jeg var usikker på om det var den ubehagelige form for tristhet eller romantisk trist. Det ble romantisk trist, men den slutten var jeg ikke forberedt på da jeg begynte filmen. 
Men det var en utrolig behagelig, fin og trist film. 
Har du sett “Me before you”? 

Jeg kjøpte meg foresten en ny lipstick fra Kylie Cosmetics i fargen “Nightfall” som jeg bruker på bildene. Jeg har hatt lyst på en svart leppestift en stund, men svarte leppestifter og øyeskygger ser ut til å være vanskeligere å lage. Svarte leppestifter spesielt er sjeldent heldekkene, og de rosa leppene syntes igjennom eller leppestiften deler seg på en måte. Men denne fant jeg gode reviews på
Jeg brukte også nyx holographic lip gloss over.


Det er rart med så mange dager med sol etter hverandre. “Når man ikke kan dra til syden, så syden kommer til deg”
Jeg merker spesielt at jeg savner klærne mine, som ligger i en boks inne på et lager. Sommer klærne mine rettere sagt. 
Nå er vi jo offisielt inni den første sommermåneden. 
Håper det dukker opp noe passende botilbud snart så jeg kan få tilbake tingene mine. Føler meg veldig begrenset uten.

Men nå skal jeg kose meg med at det er lørdag. God helg ♥


#helg #lørdag #sommer #juni #mote #sminke #calvinklein #kylie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg