Vennskap som betyr noe er ut

Hvis det er noe jeg syntes er vanskelig, så er det å forholde seg til de sosiale reglene i samfunnet. Jeg er ikke keen på disse døgnflue vennskapene eller å ha one night stands for å gå inn i et forhold. 
Nå er jeg ikke akkurat så keen på forhold generelt, men med rett person åpner den døren seg også. 
Men vennskap man lager nå blir jo bare kortere og kortere. Jeg skjønner dette er pga. sosiale medier og utviklingen som har vært de siste årene. Men jeg kan jo ikke være alene om å ville ha langvarige forhold til andre mennesker.

Nå er det jo også slik at de fleste er med når det skjer ting (fest, konsert osv.). Må derfor minne på at dette ikke er ekte vennskap. Ekte vennskap eller nære vennskap er disse menneskene som er der på godt og vondt. Som fortsatt dukker opp når livet sparker deg ned, uansett hvor lang tid det tar å komme seg opp igjen. 

Men nok om det. 

Akkurat nå sitter jeg å prøver å se om jeg har fått noe skille. Fant ut det var vanskelig å se når man har gått rundt med minimalt med klær på seg.
Må innrømme det er herlig med dette været, men mangler en god sandstrand i nærheten. 
Jeg hater å sole meg. Klarer å aldri sitte/ligge i ro over lengre tid. Blir fort rastløs og må gjøre noe. Alltid når vi dro til syden var jeg den som konstant var å badet mens de andre lå å solte seg.
Er det noen som virkelig elsker å bare ligge der å sole seg?

Nå er jeg i hvert fall kommet meg inn for dagen og leter igjennom Netflix etter en film å se. Noe som tar alt for lang tid som vanlig. Give tips if you have any!

xx 
#netflix #samfunn #vennskap #sol #sommer 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg