Nye sko – MMK

Akkuratt nå er det mye salg på “Zalando.no” 
Så da grabbet jeg sjangsen på å skaffe meg nye joggesko etter at mamma “disset” de jeg bruker til vanlig. Vell, hun mente de så ferdig ut, noe jeg ikke er helt enig i. Jeg har nok en tendens til å bli knyttet til ting, og spesielt ting som føles komfortabelt. 

En gang jeg var i syden sammen med broren min ++ og xen min tok broren min skoene mine å knøt de sammen og hev over en sånn høyspentledning (tror jeg det heter) sånn at jeg måtte kjøpe nye sko. 
Han hatet skoene mine altså. 
Jeg har jo ekstremt mange fine sko, men det er sjeldent det er de jeg tar på meg når jeg skal noe. Jeg tar det som er enklest og mest komfortabelt. Derfor er slike joggesko perfekt. Og spesielt siden disse er litt mer enn bare ordinære joggesko. 


Skulle ønske temperaturen ute var litt nærmere 20 i dag. Føler for å sitte ute med sommer musikk og ha det gøy eller gå på shopping og drikke smoothie. 
Men istede kryper jeg heller inn i en kosegenser. 

♥Ha en fin Lørdag folkens ♥

#sko #michaelmichaelkors #MMK #mote #shoes #fashion #shopping

3 kommentarer
    1. It’s appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.
      I have read this post and if I could I wish to suggest you few
      interesting things or suggestions. Perhaps you can write next articles
      referring to this article. I desire to read more things about it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg