Crying glitter

Sminke look jeg lagde i helgen. 
Syntes det er mindre gøy å drive på med sminke og klær og slikt når det er dritt vær. Men på fredagen var det ikke sånn helt gale så da benyttet jeg sjangsen. 
Føler jeg får litt mer positiv energi når solen dukker opp. Kanskje jeg trenger mer D-vitaminer, noe jeg sikkert faktisk gjør. Men så er vi jo nordmenn, trenger ikke vi alle mer D-vitaminer? 



Morphe x jaclyn hill 
Nyx Ultimate brights 
Abh brows + nyx ultimate brights
Tarte shape tape concealer 
Butter bronzer
Huda beauty winter solstice highlighter
Kylie velvet lipstick + Nyx duo chromatic gloss

Hva syntes du om looken?

Det var jo også Sankthans i dag, noe jeg feiret med å spise på skillingsboller. yumyum. 

Hvordan ble din helg / sankthans?

#sminke #nyx #makeup #look #morphe #hudabeauty #kylie #glitter #sthans 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg