Sober

I natt ble jeg jaget av en bjørn og masse annet. Så fine drømmer har jeg altså. 
Jeg våknet og følte meg helt utslitt. Noe jeg har gjort de spesielt de siste dagene. Så nå tenker jeg at jeg bare skal bruke resten av dagen på rydding og den slags. 
Samtidig hører jeg på musikk og chatter med folk på messanger. Har følt meg så lite sosial i det siste, skulle ønske jeg bare satt i en sofa omringet av jevnaldrede en liten stund. 

Men når jeg først nevner musikk, har du hørt den nye sangen til Demi Lovato? 
Demi Lovato har vært avholds i 6år etter problemer med alkohol og kokain. 
Sangen handler om at hun nå etter disse 6 årene har fått et tilbakefall med alkoholen. Hva syntes du om sangen? 

Så får vi håpe hun klarer å holde seg avholds igjen.

#musikk #demilovato #drøm #music #sober #addict

3 kommentarer
    1. Ellen: Ja, jeg drikker. Men har nå faktisk ikke drukket på over ett år 🙂
      Jeg angrer egentlig ikke noe særlig jeg har gjort, men angrer på hva jeg har tillat fra andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg