Tanacon og diverse

Når man istedefor å sove blir sittende oppe for å undersøke hele Tanacon katastrofen. Eller burde vell si Failcon som nå mange kaller det. 
Hvis du ikke vet hvem Tana er så er hun en youtuber (Tana mongeau) som i år forsøkte å ha sin egen versjon av vidcon. Eller det var vell en slags protest mot vidcon (vidcon er en stor event hvor man kan møte youtubere osv.). 
Hun klarte å få med seg youtubere som Shane Dawson, James Charles, Gabbie Hanna i tillegg til stjernen Bella Thorne som er en god venn av Tana. 
Men hele greien endte dårlig. Problemene var ting som å ha oversolgt biletter, for lite sikkerhet, folk som ble stående oppimot 6 timer i kø uten mat eller drikke, kun et fåtall av de som hadde billetter fikk komme inn på selve eventet osv.. 
Man finner fort ut hva hele greien går ut på om man bare søker det opp på youtube eller twitter. Men dette ble altså jeg sittende oppe å lese om i natt. 

Syntes det er rimelig sprøtt å tro at man kan planlegge en slik event hvor man skal ha masse kjente youtubere på en måned. Slike eventer tar lang tid å planlegge og da snakker man oppimot et år. Og sikkerhet burde ha vært første prioritet. Men live and learn I guess. 
Jenna og Julian (altså Jenna Marbles, en av the OGs.) lagde også en podcast om det hele som ligger ute på youtube, they be spilling the tea, neida de holder seg alltid saklig.

Så jeg tror i dag skal jeg holde meg unna alt som heter youtube og twitter. Trenger en detox fra alt dramaet. 
Hvis ikke været på mobilen min bullshitter meg så skal solen være med oss hele uken. Men det er jo Bergen, så who knows? 
Men akkurat nå får jeg fortsette leilighet jakten mens jeg sitte ute i paviljongen. xx 

Hvilken youtuber hadde du likt å møte? 

#tanacon #shanedawson #gabbieshow #youtube #vidcon #tea #failcon #fail

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg