This is all about GUESS

Jeg har sikker prøvd å skrive dette innlegget 4 ganger i dag og blitt avbrutt hver gang. 
Det er ikke alltid ting går som planlagt og dette ble en typisk slik dag. Og gårsdagen ble vell egentlig slik den også. 
Men jeg får prøve å ta mitt eget råd (fra forrige innlegg) og snu tankene. Rettere sagt er det vell Darren Brown som hadde det poenget. 

Været var i hvertfall med meg i dag, og det var varmt nok til å gå i shorts og t-skjorte noe som var utrolig befriende. 
Det er på slike dager jeg savner å bo i kollektiv og grille i hagen. 
Må kanskje invitere Ragnvald (kompis fra kollektivet) på besøk igjen. Han er alltid så sprudlende og glad, så vi finner alltid på noe gøy. 
Selv når vi ikke har så mye energi og føler oss mindre sosial trives vi i hverandres selskap ♥
Det er alltid fint med slike venner. 



T-skjorte eller crop top? Personlig foretrekker jeg crop tops, spesielt når det er så varmt og fint som i dag♥

Nå skal jeg se en koselig film så jeg kan få tilbake noen gode følelser og så skal jeg sove. 
Hvis du er ute etter noe feelgood film å se på anbefaler jeg: Flipped, The kissing booth, Life as we know it, Penelope. (Netflix) 
 

xx 

“When life gives you lemonade, make lemons… life will be all like “whaaaat””

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg