Instagram

I dag ligger jeg med månedlige smerter. Er det ikke bare flott å være kvinne? 
Så med andre ord har dette har vært en rolig dag for min del. 
Jeg mottok akkurat Crash Bandicoot N’Sane Trilogy i posten i dag og gleder meg til å teste den ut. Husker jeg spilte Crash Bandicoot på Playstation 1 back in the days. Tror jeg var rundt 5/6 år og kom selvsagt ikke langt. 
Og senere spilt noen av de nyere versjonene på xbox, men alltid savnet den jeg husket fra når jeg var liten. Så får se hvor langt jeg kommer nå ♥
Dette er altså de tre første spillene Remastered, og kom endelig ut til xbox one (en stund senere etter PS4). 

Og hvis noen skjønne sjeler vil følge meg på Instagram “rlablogg” klikk HER ♥♥ 

#inspo #instagram #makeup #looks #crashbandicoot #xboxone

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg