Grilling og Bie krise

Akkurat nå er jeg så sliten at det er såvidt jeg klarer å holde meg våken. 
I dag har min bror, svigersøster og mine to nevøer vært her og grillet. 
Vi satt ute i solen og koste oss. 
Eller jeg satt med elektrisk fluesmekker og måtte være på vepsejakt. 

Vi prøvde (etter et tips på facebook) å sette ut noe sukkervann til biene. Det er lite bier og mange har ikke energi til å komme seg frem og tilbake, så for å gi de en boost satt vi ut sukker. Men så ut til at kun vepsen la merke til dette. Har nesten ikke sett noen bier i år. 
Bees, where you at?

Nå har jeg lite energi igjen og skal kose meg med serie og slappe av.
Jeg ble ferdig med The bold type (eller ferdig med episodene som har kommet ut foreløpig), og rewatcher nå “Angel”. Angel er spin-off serien til Buffy the vampire slayer og er en utrolig bra serie. Joss Whedon ♥ 







#bbq #familie #kos #chill #sommer #juli #summer #july

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg