Send meg på Spa!


Du vet den følelsen av å være så stresset at man ikke får gjort noe? 
Jeg hater å stresse. Det er så unødvendig og dumt. 
Men når man har mye å huske på og mye å gjøre så er det fort gjort. 

Skulle ønske jeg bare kunne sende meg selv på spa i noen uker… eller måneder. 
Men jeg skal noe annet. 

Jeg har en bok om mindfullness som jeg aldri fullførte. Har hatt den noen år og ikke lest igjennom halve engang. 
Men kanskje jeg skal prøve på det nå. 
Noen som er god på mindfullness? 

Nå har jeg bare et par ting til å gjøre og så skal jeg lage meg smoothie og slappe av. 
Også kom nettopp bestien min Ragnvald! 

Håper du får en avslappendes dag ♥

#søndag #sundays #relax #spa #chillax

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg