Bye July

Av og til har jeg sånne rare dager hvor jeg begynner å skrive også blir jeg distrahert av noe, kommer tilbake for å skrive også har jeg fjernet det jeg tidligere skrev uten at jeg helt har registrert at jeg har gjort det. 
Føler meg ikke helt tilstede i dag, men slike dager har vi alle. 
Uansett, jeg kommer nok ikke til å blogge ut neste uke. Da det blir ganske vanskelig å få til. 
Men etter det blir det lettere. 


Fikk så utrolig mange komplimenter for denne kjolen i går. Elsker den selv også. 
Var siste dagen med sol på noen dager (ifølge iphone weather appen), og i dag er det grått og overskyet. Helt sykt hvor mye fint vær vi har hatt i år. 
Jeg misliker følelsen av å ha mye klær på meg, jeg har f.eks aldri vært fan av jeans og går gjerne med tights året rundt. Og når er det heldigvis temperaturer som gjør at jeg kan gå i lette klær ♥

Håper alle har en bra ferie så langt og får gjort masse gøy ♥ xx

#sommer #mote #kjole #fashion #dress #update #gingerfizz

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg