Hello August

I går klarte jeg ikke helt å smile eller være i godt humør. 
Selvom jeg prøvde å snu på det så gikk det bare ikke. 
Det er så elendig når det er slik. Man har lyst å være glad og energisk, men så bare klarer man det ikke. 

Jeg hadde besøk av Ragnvald og vi satt ute i solen og kjølte oss ned i bassenget. 
Er på en måte glad vi endelig er i August, er så klar for normal hverdag. 
Jeg elsker sommeren og ferie er fint, men sånn som det er nå trives jeg best når folk ikke er bortreist. Jeg leter fortsatt etter leilighet så da er det fint når det roer seg med studenter (som også leter). 
Akkurat nå trenger jeg bare at ting rundt meg er rimelig forutsigbart. Er ikke så greit å sitte på vent i en mildlertidig situasjon. 

Men forhåpentligvis faller ting på plass snart. I mellomtiden må jeg bare fokusere på det som er bra. 
Som gode venner ♥

Hva får deg i godt humør? 

“This too shall pass”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg