Hva skulle du ønske du var flinkere til?

Dagen i dag har allerede vært ganske innholdsrik. 
Jeg hadde en spennendes facetime avtale som jeg ikke føler meg klar til å snakke om enda. Men ting er satt i gang og det vil komme frem på bloggen i tiden fremover. 

Vaskemaskinen røk også i dag. Så nå er min mor og samboeren ute og jakter på en ny en. 
Først var det vannlekkasje, så røk vaskemaskinen, altså for noe styr det har vært her i det siste. 

Akkurat nå sitter jeg bare å planlegger tiden fremover sånn at alt er så godt gjennomtenkt som mulig. Noen ting kan man bare ikke helt planlegge, og dette er en av disse tingene. 
Men det går ant og ha litt kontroll og oversikt og for en født i “jomfruen” er dette ekstra viktig. 
Jeg sitter i hvert fall med mange blandede følelser akkurat nå. Men forhåpentligvis er dette veldig positivt! 


Jeg tenker også å øve meg på litt forskjellige ting fremover. Men jeg er ikke flink til å holde på ting jeg lover meg selv. 
Jeg er derimot flink på å holde løfter jeg gir til andre. Men de til meg selv føles liksom mindre viktige av en eller annen grunn. 
Andre som har dette problemet? 

Ting jeg vil bli flinkere på er å slappe av, slippe litt kontroll innimellom, konsentrere meg og å trene. 

Kanskje jeg bare trenger en sånn heia gjeng som driver å motiverer meg. Neida. 
 

xx 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg