It’s the weekend

Akkurat nå sitter jeg bare å savner sol og varme. Det har ikke vært så ekstremt mange dager med regn, men jeg er allerede lei. 
Føler mindre motivasjon generelt når været er slik. Mens sol gjør at jeg har lyst til å gjøre mye mer. 

Så jeg håper solen snart er tilbake. 

Uansett i morgen kommer kusinen min, tante og onkel på besøk. Jeg ser generelt ganske sjeldent de fleste i familien min fordi vi bor på forskjellige steder. Så da er det alltid koselig når de kommer på besøk. 
Men nå skal både kusinen min og fetteren min bo i samme by som meg. Så kan hende jeg ser de litt oftere i hvert fall. 

Jeg har bare en ting i tankene for tiden og jeg kjenner jeg har lyst å prate om det, men samtidig vil jeg vente fordi følelsene mine rundt det er litt all over the place.  
Men soon. 

Føler derfor også at det generelt er vanskelig å blogge eller gjøre noe på sosiale medier. Siden jeg bare har en ting som opptar tankene mine akkurat nå. Oh well. 

Nå er det i hvert fall HELG. Og man kan chille eller go crazy. Hva enn man foretrekker ♥


(Bilde tatt før jeg tok etterveksten) Men jeg bare elsker denne kjolen og fant ut at jeg ikke har delt bilde av den før. Omg Love. 

#mote #kjole #elsker #fahsion #red #fauxleather

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg