Coming up

I forrige uke kom jeg på at det ikke er lenge igjen til jeg har bursdag. Det er nesten litt skremmende hvor fort tiden går. 
Jeg vet ikke hvilken planer jeg har i forhold til feiring, eller om jeg skal feire i det hele tatt. Men jeg elsker dekorasjoner. 
Jeg elsker også vanligvis å feire, uansett hva det er som skal feires. Men i år er jeg rett og slett bare sliten og på et ganske sårbart sted med psyken. 
Jeg håper på at dette snur rimelig fort og at jeg kan glede meg over ting igjen. 
Dekorasjoner og fine ting gir meg uansett alltid litt glede. Pluss det gir meg noe å ordne til og distraherer meg fra unødvendige tanker. 

Jeg mener… hvem elsker vell ikke pynt?

Den siste uken har jeg vært ekstra stresset. Men det er altså en god del som skjer akkurat nå. 
Jeg gleder meg litt men er også smålig nervøs. 
Det skal i hvert fall blogges om rimelig snart. ♥


Jeg er rimelig hekta på slike papirsugerør. Jeg fant noen papirsugerør som var holografiske også, super kult.

Jeg så forresten ferdig serien “Insatiable” (netflix) som nevnt i forrige innlegg. Si gjerne din mening om serien hvis du har sett den. Og om du har sett den ferdig; ble du overrasket over sesongfinalen?

 

#bursdag #Serie #dekor #decor #dekorasjoner #pynt #netflix #nytt #news

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg