Flytting

I går ble jeg veldig opptatt med flytting. 
Jeg er nå flyttet inn i kollektiv. Foreløpig er det mye som må gjøres, men usikker på hva og hvordan. 
De jeg bor med har jeg så vidt hilst på. 
Det er jo denne student “uken” så er full fart med festing og diverse. Regner meg at vi får satt oss ned å bli kjent etter den. 

Alt er veldig nytt og ukjent. Tidligere når jeg har bodd i kollektiv har det jo vært med mennesker jeg kjenner godt. Men her er det totalt fremmede. 
Så det er en ny erfaring.

Jeg har også kompisen min Ragnvald og en til jeg bodde med tidligere rett rundt hjørnet. Det er jo litt gøy i det minste. Bilder tror jeg at jeg må vente med. Men jeg tok i hvert fall et i går sammen med stebroren min som var med å hjalp til med innflyttingen. 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg