City Life

For tiden har det vært veldig vanskelig for meg å følge opp bloggingen eller instagram rett og slett fordi de nye boforholdene har vært litt vanskelig å bli komfortabel med. 
Jeg har ikke den plassen som kreves for å gjøre ting jeg liker. Jeg prøver å gjøre ting mer komfortabelt, men det er altså ikke lett. 
Så de siste dagene har jeg bare satt meg ned å prøvd å finne en løsning på det hele. Jeg har satt prosessen i gang og håper alt faller på plass nå. 
Men usikkerheten henger fortsatt over hodet på meg. 

Men jeg får bare se hva som skjer og hva jeg får til. 

Dagen i dag ble i hvert fall ganske så bra. Jeg fikk besøk og vi hørte på musikk pratet og tullet. 
Vi gikk også en liten tur ut i varmen. Helt merkelig at det er ekstremt høstvær ene dagen og andre dagen er det strålende sol og varme temperaturer igjen. 
Jeg hadde lest at været skulle bli slik i avisen, men var allikavel overrasket da jeg åpnet døren i dag.

Her i Bergen er det også ølfestival som begynte i dag og varer til i morgen. Tipper mange koser seg der i dag. 
Var du på ølfestivalen? 
Hva gjorde du i finværet?



#ølfestival #bergen #sol #kos #varme #katt #bilder #meg #hverdag #sunshine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg