Banan pannekaker og smoothie

Sunday vibes delux. 
Søndager kommer nok alltid til å være den dagen man bare har lite energi og ikke orker noe. 
Men da er det også godt med noe godt å spise. 
Så i dag lagde jeg banan pannekaker. Noe jeg har laget en god del før men som oftest i vaffeljern. 

Banan pannekaker er super enkelt og super godt. 
Jeg pleier å bruke:

♥En banan
♥2 egg
♥Litt havre (øyemål utifra hvor mye jeg selv føler for)
♥Rismelk (også øyemål)
♥Speltmel (til jeg får blandingen slik jeg vil ha den)
Også smaker det ekstra godt med nugatti på! (Anbefales)

(2 bananer, 2 egg, 1dl melk (eller rismelk),2 dl speltmel (eller annet valgfritt mel) En liten dash kanel er ingredienser og mål jeg har nevnt i et tidligere innlegg)

Smoothie:
♥Frossen blanding med banan, jordbær og blåbær (min favoritt)
♥Soya yoghurt med vanilje smak
♥Rismelk



#smoothie #pannekaker #food #foodie #sunday 

Følg meg også på Facebook HER
Og Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg