Birthday Girl !




I dag blir jeg hele 25år. Men føler meg mer som en blanding av barn, tenåring og voksen. 
Men så jeg har aldri vært enkel å sette i en bås. 

I dag har jeg egentlig bare lyst å gjemme meg litt. Sånne dager bringer med seg så mye forventninger, og det er noe jeg helst vil unngå nå for tiden.
Jeg har så masse annet som surrer rundt i hodet mitt som jeg ikke klarer å ta pause fra. Og bare fordi man feirer år er det ikke lett å bare legge fra seg alle tanker og stress. 
Men jeg skal prøve mitt beste å bare fokusere på her og nå og la dagen være det den er. 
Det blir god mat og familie ♥ Og det er det som betyr noe. 

Håper dere får en fin dag ♥
xx

#bday #bursdag #birthday #celebrate #me #photo 

4 kommentarer
    1. Gratulerer med fødselsdagen, Renate; håper du har hatt en koselig dag, og sender deg en spontan blomsterkrans med ordenes stille poesi; ta vare på deg selv som det uerstattelige mennesket du er – og ønsker deg lykke til videre, sammen med en liten gaveeske fylt av gode tanker, solskinn og håp. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg