Sun is shining

Jeg feiret dagen min på onsdag og dro da ut til min mor. 
Mens jeg holdt på å finne frem tingene mine for å hoppe ut i bilen til min mor ringte en venninne for å gratulere meg med dagen. 
Jeg satt meg inn i bilen også kjørte vi til min mor. Venninnen min sa da at hun satt på bussen bare litt foran oss i trafikken. Så da svingte vi innom ved buss terminalen for å si hei. Men hun endte da opp med å bli med meg hjem. 
Like etter kom også min bror, svigersøster og nevøene mine. Så kom kusinen min Synne og fetteren min Alexander. 

Så jeg koste meg med familie og venner og dagen etter var jeg bare utslitt. 
Derfor ble det heller ikke noe blogging. Tror jeg også sov alt for lenge. 

I dag er det sol og 22 grader og det skal i hvert fall nytes!! 
André er nå på vei så vi skal da ut å chille i det herlige været. Mens jeg venter hører jeg på musikk, akkurat nå spilles det “sun is shining” av Axwell – Ingrosso. 

Ha en fin dag sweeties, IT’S THE WEEKEND.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg