Helgen, outfit, overnaturlig +

Helgen ble for det mest en skikkelig daffe helg. Med unntak av fredagen hvor jeg hadde besøk.
André kom tidligere på dagen og vi gikk ut tok litt bilder da det ble siste dagen med sol på en liten stund. Det var også hele 22 grader ♥
Senere på kvelden kom også tre nye venner på besøk. Vi tenkte originalt å ha en spill kveld. Men vi var litt for mange til de fleste spillene jeg hadde tilgjengelig. 
Så da tok vi på musikk og pratet resten av kvelden. 

På lørdagen var jeg helt utslitt og endte opp med å gjøre veldig lite. Ragnvald tok turen innom, men det ble et kort besøk før han fløy videre. 
Jeg ble for det meste på rommet og så på serie. 
Jeg sjekket også ut en gruppe på facebook som André hadde lagt meg til i. Det var en paranormal gruppe hvor folk legger ut bilder de har tatt hvor man ser overnaturlige ting i og generelt prater og forteller historier om overnaturlige opplevelser osv. 
Jeg var alene hjemme da jeg satt og sjekket ut gruppen og det begynte også å lyne og tordne utenfor. Så fant ut at det kanskje ikke var den beste ideen og så heller på New Girl. 
Har du opplevd noe overnaturlig?

På søndagen testet jeg ut Foodora for første gang. Jeg var skikkelig sulten men ikke energi til å lage noe. 
Så kom jeg på at jeg nå bor såpass nærme sentrum at Foodora heldigvis leverer til der jeg bor, så da måtte jeg bare bestille meg noe god mat♥
Super lett å bestille og rask levering. Kommer garantert til å bli brukt flere ganger! 

Håper helgen deres ble fin 
xx
#weekend #city #foodora #supernatural #helg #outfit 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg