Pakking

Akkurat nå har jeg egentlig ekstremt mye jeg har lyst til å skrive her. Så mye informasjon har kommet frem at jeg føler jeg er i en eller annen konspirasjonsteori. 
Men tror ikke jeg kan snakke om dette her på bloggen, selvom jeg har veldig lyst. 
Det er dette som har okkupert tankene mine de siste dagene nå da så litt kjipt å ikke kunne skrive om det.

I helgen har jeg for det meste drevet på med forberedelser og pakking siden jeg flytter. Og føler nå at jeg har grei kontroll på den delen i hvert fall. 
Flytting er slitsomme greier. Jeg har nå flyttet fem ganger på fire år. 
Noe som ikke er helt uvanlig med kollektiv. Men denne gangen har jeg planer om å bli en stund. 
Den jeg skal ut av nå var jeg egentlig bare uheldig med. Og sånt skjer! 

Det er i hvert fall lurt å alltid gå på visning! Bilder kan være misledende.
Og man vet aldri hvilken følelser et hus gir deg før du går inn i det selv. 


Jeg er i hvert fall glad jeg bor på et flott området med to parker rett i nærheten. 
xxx Håper helgen deres ble fin ♥

 

#pakking #flytting 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg