Gresskar og ny netflix serie

I dag fikk jeg gresskar fra Meny levert på døren. Så da kan bare halloween komme! 
Jeg skal ta ut innmaten og fikse noe gresskar kunst som vanlig. Jeg gjør dette så og si hvert år, noe jeg egentlig føler meg ganske alene i. 
Tror ikke jeg vet om noen andre så bryr seg så mye om disse forskjellige halloween tradisjonene eller selve dagen i det hele tatt. 
Selvfølgelig liker de fleste å stikke på en halloween fest fordi det betyr drikking… 
Men for meg er det bare en koselig og spooky tid som jeg liker å feire. 

Hvis det er noe som skal feires så er jeg der for å si det slik. 

Hvorfor være imot noe når det er gøyt og kreativt og i bunn og grunn feirer årstiden?
Det blir mørkere og “naturen” går i dvale. Noe som kan gjøre at hverdagen føles litt tyngre og takle. 
Da er det fint å ha noe å rette fokuset mot, noe hvor man kan være litt ekstra kreativ. 

Har du noen forslag til hvilken gresskar kunst jeg skal gjøre i år? Legg igjen en kommentar♥

Licensed from: Free-Photos pixabay.com

Snart kommer også spin-off serien til Riverdale ut på Netflix kalt “The chilling adventures of Sabrina”. Det handler altså om Sabrina the teenage witch som også er i Archie universet. Hun vil nok bli introdusert i Riverdale i løpet av de neste episodene før serien kommer ut den 26. oktober! 

#halloween #pumpkin #gresskar #jackolantern #oktober #høst #autumn 

Følg meg gjerne på Facebook HER
Følg meg på Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg