Halloween

Akkurat nå ligger jeg i sengen på rommet med lyset av og gjemmer meg for kidsa som går utenfor. 
Det er Halloween og da er de ute og jakter på godis. Uheldigvis har ikke jeg hatt sjangs til å kjøpe inn noe, og ikke har vi fungerende ringeklokke heller. 
De står da en god stund rett utenfor soveroms vinduet mitt og venter på at noen skal åpne. 
Jeg bor altså ganske nærme sentrum så her er det mye aktivitet. 
Jeg har sett noen kule kostymer da og syntes det er fint at de faktisk er kreative! 

Vanligvis når Halloween faller på en ukedag har jeg og de jeg har bodd med sett på skrekkfilmer sammen og kost oss med det. 
Men i dag kommer jeg nok bare til å finne meg en ny serie å følge meg på. 
Jeg har sett ferdig The Chilling Adventures of Sabrina, så kanskje en liten pause fra “skrekk” og se på noe litt annet. 
Anbefaler virkelig den serien. Episodene er nesten en time lange men det er altså bare 10 episoder totalt. 
Og den var utrolig god, så gleder meg til sesong 2. Som sikkert blir lenge å vente på. 

Det var også visning i dag, noe som gikk veldig bra. Forhåpentligvis vil de flytte inn, så blir det ikke bare meg og stebroren min i kollektivet lenger.
Blir koseligere med flere. Litt mer sosialt og mer å finne på. 

xx

#halloween #trickortreat #kollektiv #kids

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg