Haunted

Døgnrytmen min i helgen ble så rotet til da jeg fikk besøk som varte til klokken 7 om morgenen. 
Det er gøy med venner på besøk, men døgnrytmen min hadde garantert ikke godt av det.
Så de neste dagene blir døgnrytme et stort fokus. 
Jeg misunner de som bare kan rote til døgnrytmen i helgen og klarer å være tilbake til normalt på mandagen. Den evnen har jeg aldri hatt, og det å faktisk få sove har vært noe som alltid har tatt flere timer uansett når jeg legger meg.

I går så vi litt på dokumentar serien “Haunted” på Netflix. Episode 2 var helt syk og minte meg om noe fra American horror story. 
Men disse historiene skal jo være helt ekte!
Usikker på om jeg tror på alt, men noe av det er jo åpenbart at har skjedd. Som at i episode var faren til de som forteller åpenbart en gal mann, og det er jo creepy nok i seg selv uten alt det overnaturlige.
Personlig har jeg hatt mange erfaringer med det overnaturlige, men det betyr ikke automatisk at alt folk forteller om det er sant. Så jeg tar alt med en klype salt.
Men det er uansett interessant. 
Har du sett dokumentar serien?
Hva mener du om fortellingene?


Ha en fin Mandag ♥ xxx

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg