F*ck Anxiety

I natt hadde jeg en ganske vanskelig natt psykisk. 
Det var ikke noe spesielt jeg tenkte på som utløste det, jeg var egentlig bare forberedt på å sove. 
Men pga. det endte jeg opp med å ikke sovne før klokken 6 om morgenen. 
Så dagen i dag har ikke vært enkel.

En av de vanskelige prosessene når man prøver å bli bedre er at når man eksponerer og utsetter seg, selv i små doser så vil man først bli verre eller oppleve mer plager en stund. 
Og av og til føler man at det er verd det, mens andre ganger er det vanskeligere å holde motet oppe. 

Jeg vil i hvert fall oppmuntre alle som går igjennom noe psykisk til å fortsette og husk at du ikke er alene. 
Det er mye som mangler av hjelp i samfunnet så fokuser på å gjøre det negative om til noe positivt. Dine erfaringer kan hjelpe en annen. 
Og manglene du opplever i samfunnet i dag kan være noe du er med på å endre i fremtiden. 

Håper dere har hatt en bedre dag enn meg ♥

#psyke #psykiskhelse #mentalhealth #mental #health 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg