Endelig kommer dette merke til Kicks! 😍

Da er det avslørt!
Om noen fortsatt er i tvil, så er det KYLIE COSMETICS som kommer til Kicks!
Jeg gikk selvfølgelig rett til kicks for å få inside informasjon, men det ser ut til at jeg ikke trengte det da de så og si avslørte det i story i dag uansett. Vell… ikke med så mange ord. Men i storyen var det bildet av munnen som er på bilde under, så da vet vi det.
Jeg følte det ga mening med en gang de skrev at noe var på vei og fargene i bildet stemte overens med Kylie sine farger. Som jeg nevnte i forrige innlegg om dette så har Kylie jobbet i hele år med å få merket sitt i butikker verden rundt, så det var bare et spørsmål om tid. Eller det er jo ikke akkurat sjeldent at Norge ofte uteblir, men heldigvis ble vi ikke det denne gang!
Nå håper jeg bare at nye og kule lanseringer faktisk også blir en del av det vi får på Kicks, og ikke bare basic produktene. Jeg ser jo at med Morphe er de mye som uteblir, noe jeg syntes er synd.
Men som jeg har nevnt tidligere så er det derfor viktig for oss som kunder at vi sier ifra om slikt, for det kan faktisk ha utrolig mye å si.
Hva syntes du om at Kyle Cosmetics endelig kommer til Norge?
Hva trodde du først de skulle annonsere?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Har ikke noe forhold til Kylie Cosmetics selv, annet enn gjennom deg. Er i hvertfall veldig glad på dine vegne!! 😀

      Og den veska kunne jeg vært truende til å kjøpe selv for noen år tilbake <3

      1. Ja, altså Norge ligger så utrolig langt bak på så alt for mye. Så at Kylie kommer til Norge er enda et steg i riktig retning.
        Vil man at folk skal kjøpe lokalt og gå i fysiske butikker må de få inn det folk ønsker å kjøpe!
        And it’s my fav lippies 😍 Så dette blir bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg