Langhelg, USA og Self-care

Det er langhelg, det er sol og det er varmt. I teorien en ganske bra helg, men for meg har det foreløpig vært ganske lite å dele.
Jeg har enten sittet inne og kjedet meg eller sittet ute å kjedet meg. I natt våknet jeg også opp med smerter, fordi den er den tiden på måneden igjen. Så hurray.
Og ikke minst har internett vært et skikkelig depressivt sted de siste dagene med all grusomhetene borte i USA. Helt utrolig at slikt fortsatt foregår, men jeg er ikke totalt sjokkert. Det landet er en katastrofe.
Hvor barn tar med våpen på skolen, hvor politiet er korrupt, hvor mesteparten av befolkning er fattig og dårlig utdannet.

Men nå skal jeg ikke lage et innlegg om det.
Alt jeg vil si at jeg heier på de som nå jobber for rettferdighet der borte! Det er virkelig på tide.
I dag har jeg som sagt gjort minimalt. Men jeg tok meg en liten tur ut og tok litt bilder og ellers satt på altanen i bakgården mens solen var der.
Jeg tror jeg trenger litt self-care denne helgen.
Så fokuset mitt i morgen blir å bare gjøre ting som gjør meg glad, fokusere på å gi meg selv det jeg trenger. Det er ting jeg aldri har vært flink på, så det er viktig at jeg setter av tid til å prøve.
Planen i morgen er:
– Ta ansiktsmaske
– Påføre self-tan
– Se film/serie
– Fotbad
– Slappe av
“Eventually you’ll end up where you need to be, with who you’re ment to be with, and doing what you should be doing”
Håper dere har hatt og fortsatt har en god langhelg xxx

Gjere legg igjen noen gode film/serie tips. I need!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg