Those lazy Sundays…

God Søndag

Akkurat nå sitter jeg og en kompis som to potetsekker på sofaen og ser på Youtube.
Det er endelig sol ute og de neste dagene blir det varmere, så det skal nytes.
Jeg har kjøpt meg en kjole fra River Island som er sommerlig og fin, som jeg heldigvis får brukt nå i løpet av disse soldagene.
Jeg kjenner på det at våren er rett rundt hjørnet nå og begynner å innse at det ikke er lenge før alle sommerklærne må legges vekk.
Det kjipe med den norske sommeren er at man kan blunke så er den over.

Nå føler jeg meg i hvert fall klar for en ny uke.
Jeg bare teller ned dagene til torget åpnes for biltrafikk igjen og jeg endelig kan gjøre mer igjen. Helgene blir da fylt med flere muligheter og mer å gjøre.
I tillegg venter jeg på noen pakker jeg er ganske spent på og håper de kommer i løpet av uken. Håper dere har hatt en fin helg XX

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg