Uken som Gikk #12

Akkurat nå: Sitter å planlegger uken som kommer, hører på musikk og ser innimellom på en serie.

Ukens tanke: Hvor viktig self-care faktisk er. Det å ta vare på kropp og sinn er for mange noe grunnleggende de vet å gjøre, men for meg har ikke dette alltid vært noe som har kommet naturlig. Det har egentlig vært en jobb og finne ut av og jobbe med. Jeg har fortsatt ikke helt funnet ut av det, men føler jeg gjør flere og flere små ting som er viktigere enn jeg tidligere har trodd.

Ukens Bilde: Ukens Serie: Jeg har egentlig ikke funnet noe ny serie den siste uken, men jeg ser på nytt Ghost Whisperer sammen med en venn som ser det for første gang. Det er alltid gøy å vise fram en serie man er glad i til venner som ikke har sett den før.

Ukens Sang: Aly & Aj – Don’t need Nothing. Jeg føler at om jeg hadde hørt denne sangen og den var sunget av noen andre så hadde jeg nok ikke vært super interessert i lytte på den igjen. Men jeg så den med musikk videoen på Youtube og siden jeg er godt kjent med Aly & Aj fra før likte jeg den. Musikk videoen ga personlighet til sangen og den er egentlig skikkelig sånn type sang du kan høre på radioen mens du kjører rundt og solen skinner. Aly & Aj fortjener mer anerkjennelse for musikken sin.

Ukens høydepunkt: Tror det må ha vært Hjorten jeg så på Lørdag. Er liksom ikke ofte man ser Hjort og spesielt ikke på så nært hold. Ukens nedtur: At jeg flere av dagene opplevde noen ubehagelige smerter og formen min ellers var ganske nedsatt.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg