Birthdayyy weekend ♍️

Da er bursdagshelgen begynt. Samboeren til min mor hadde bursdag i går med besøk i dag og jeg har bursdag i morgen, så det blir fort en fullpakket helg.
Jeg får også besøk av en kompis i dag som jeg skal feire litt med slik at det ikke skal bli for mange i morgen. Det blir uansett familie i morgen hvor de stort sett er fra samme husholdning. Men en ting er sikkert og det er at det blir mye digg mat i helgen.

Jeg er jo en person som egentlig liker å feire alt som kan feires og gjøre det skikkelig. Men de siste årene har det ikke vært slik og det er helt greit. Nå er vi jo midt i en pandemi fortsatt så da er det jo det beste for samfunnet at vi tar hensyn til det.

Jeg syntes det er ganske dritt av folk som absolutt bare må ta den utenlandsferien eller de som bare måtte feire fadderuken når vi så i fjor hvordan smitten bare økte pga. det. MEN det får nå bare være. Jeg vet jo at mange er flinke og prøver så godt de kan.
Jeg prøver i hvert fall å bruke tiden på å hjelpe meg selv. Få en bedring i mitt liv og finne ut hva jeg vil og hvordan jeg skal komme meg dit. Xx

It’s my party and I can cry if I want to

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg