My week so far

Mandag
På Mandagen lagde jeg meg smoothie ♥ Og så på serie sammen med broren til Ole, Daniel.
Smoothien inneholder: Mango, banan, annanas og spinat♥

Tirsdag
I går lagde jeg meg god middag, vell… hvis man liker Scampi. Noe jeg gjør. 
Og så ferdig resten av serien. (var få episoder) 
Været i går var også helt forferdelig, så ikke noe som fristet å gå ut i akkuratt.

Onsdag/I dag
I dag skal jeg og Ole se den nyeste Pretty little liars episoden og spise god middag. Cause today is PLL day ( for oss nordmenn). 


#pll #serie #outfit #topp #smoothie #middag #mat #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg