Sminkepalett alert!

I dag har jeg vært på et møte og etter det dro jeg hjem igjen. 
Jeg var for engang skyld tidlig oppe i dag, så kanskje jeg får gjort mer av tingene jeg har planlagt. 
Nevøen min har også bursdag i dag og blir 9år! Noe jeg syntes er ganske sykt å tenke på.
Storebroren min (far til nevø) er 9år eldre enn meg, ironisk eller hva?

Jeg vil også bare tipse om at Jaclyn Hill kommer ut med fire nye mindre paletter. Man kan kjøpe de samlet eller hver for seg på Morphe.com (ganske snart). En palett koster 15$, so it doesn’t break the bank. Samlet koster de 49$ som kanskje blir litt verre når man plusser på frakt og mva. 
Toll og mva. er så utrolig irriterende, eller hva? 
Heldigvis er det ikke toll på sminke, men tollbehandlig og mva. blir det uansett. 

Men hvis du er glad i Morphe x Jaclyn Hill paletten, så er dette samme greien bare litt andre farger ♥

Bilderesultat for morphe x jaclyn hill vault

Hvilken sminkepalett er din favoritt?

#morphe #jaclynhill #sminke #palett #palleter #vault 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg