10 ting du kan se frem til i høst!

  1. Det beste for meg tror jeg må være høst moten! Jeg kan holde meg varm og god i mine elskede Apparis kåper og andre favoritter jeg kjøpte i fjor.
  2. Kosetid med gode filmer, sesongstart av forskjellige serier og stemning med stearinlys og tepper.
  3. Disney + … trenger jeg å si mer?
  4. Tech lanseringer; Apple, PS5 og XboxSeriesX
  5. Halloween! Jeg personlig har alltid vært fan av halloween. Hele stemningen, de spookye elementene og snakk om det overnaturlige, skrekk filmer… ja alt. Også syntes jeg alltids det er gøy å lage gresskarlykt.
  6. Vi hopper jo inn i en ny sesong, noe som betyr at sommerens mote vil komme på salg! Det har for så vidt allerede begynt de fleste steder.
  7. Og når vi snakker om salg… så avslutter vi jo høsten med tidenes salg! Black Friday/Week. Noe jeg anbefaler er å finne de tingene du vil ha og sjekk prisene allerede nå. Slik at når Black Week kommer blir du ikke svindlet av tilbud som egentlig ikke eksisterer.
  8. Blå måne! Månen skal være helt blå den 31. oktober… altså på selveste Halloween.
  9. Pumpkin Spice…everything. En smak jeg personlig aldri har smakt, men tar det med siden dette er en stor favoritt hos så mange.
  10. Fine farger! Det er selvfølgelig ikke grønt og blomstrende som om sommeren, men høsten byr også på mye fin natur.

Hva ser du frem til i høst?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg   (En giveaway er på vei!)

 

(bilde lånt fra Weheartit)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg